شهید فخرالدین مهدی برزی

نوشته ها و عکسهای باقیمانده از شهید و دوستان

شهید فخرالدین مهدی برزی

نوشته ها و عکسهای باقیمانده از شهید و دوستان

به یاد شهید علی خوشگوش


به ترتیب: (نفر اول) مشهدی میقانی، شهید علی خوشگوش، ؟، ؟
زمان: قبل از عملیات کربلای یک

«این علی اقای خوشگوش رو که می بینی فکر میکنی از اون بچه های آروم و سر به زیره، اما ماشالله اینقدر پر انرژی و بشاش بود که آدم لذت میبرد. یکی از بازیگوشیهاش و بهتر بگم هنر و حرفه اش این بود که صدای سوت خمپاره و ترکش رو آنقدر شبیه صدای اصلی در می آورد که اگر نمی دونستی اونه سریع روی زمین دراز کش میشدی. اون خیلی از بجه ها رو اینجوری سر کار میگذاشت و بعدش هم معلومه دیگه صدای خنده همه بچه ها.
روحش شاد»
--- محسن امامی

نظرات 2 + ارسال نظر
امامی سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:13 ق.ظ

سلام صبح بخیر نفر اول دوست بسیار عزیزمشهدی میقانی هست که از بجه های زحمتکش هییت گردانه که از جانبازان گرامی هست خدا انشاالله بهشون عمر با برکت بده .البته فکر میکنم دوتا از برادراشون شهید شده باشند ولی این که تو عکسه جزءاونا نیست .متشکرم

همش تقصیر من بود :)
دیشب مهدی گفت که ایشون شهید نشده اما من تو آلبومی که این عکس رو پیدا کردم یه عکس از تشییع شهیدی با اسم مشهدی میقانی دیدم و فکر کردم ایشون همون شهید هستند و بنده خدا مهدی رو متقاعد کردم که ایشون شهید شدن!!
اینم از چهارمین شهید وب :)
مرسی که گفتید.

امامی سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:54 ب.ظ

این علی اقای خوشگوش رو که میبینی فکر میکنی از اون بچه های اروم و سر به زیره اما ماشاالله اینقدر پر انرژی و بشاش بود که ادم لذت میبرد .یکی از بازیگوشیهاش و بهتر بگم هنر وحرفه اش این بو د که صدای سوت خمپاره و ترکش رو انقدر شبیه صدای اصلی در می اورد که اگر نمیدونستی اونه سریع روی زمین دراز کش میشدی.اون خیلی از بجه ها رو اینجوری سر کار میگذاشت و بعدش هم معلومه دیگه صدای خنده همه بچه ها.روحش شاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد