شهید فخرالدین مهدی برزی

نوشته ها و عکسهای باقیمانده از شهید و دوستان

شهید فخرالدین مهدی برزی

نوشته ها و عکسهای باقیمانده از شهید و دوستان

آخرین پست وبلاگ

با سلام

مطالب وبلاگ برادران شهید صادق و فخرالدین مهدی برزی و همچنین مطالب مرتبط با گردان حمزه (ع) همراه با مطالب جدید را زین پس می توانید در آدرس های ذیل الذکر مشاهده فرمایید:

shahidan.mehdibarzi.ir

و

www.gordanhamze.ir



نظرات 4 + ارسال نظر
سلطانی شنبه 21 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 06:44 ب.ظ http://www.saman1348.blogfa.com/

با سلام به برو بچه های گردان حمزه از آقا سید گرفته تا دیگر عزیزان مدت زمان کوتاهی را با این عزیزان بودم ولی یک دنیا ازشون درس آموختم بخصوص از شهیدان حسین خلیلی و امرالهی و تاج الدین و اسدی و هدایتی و بیعیان و دیگر شهدایی که بخوام اسم ببرم مطلب طولانی خواهد شد .یاد همشون بخیر یا حاج حسین گلستانی آقا مهدی صاحبقرانی حاج اکبر طیبی حاج آقا طوسی و حاج ناصر رخ و تمامی عزیزانی که در حال حاضر شرمنده شان هستم همه شون دوست دارم و از خداوند برای همه شون سر سلامتی دارم .در خاتمه برای سر سلامتی آقا امام زمان (عج) و مقام عظمای ولایت صلواتی تقدیم می دارم
اللهم صل علی محمد و آل محمد

محمدمهدی یکشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:30 ب.ظ http://www.sarbazeagha.blogfa.com

طاقتم تاب شد و از تو نیامد خبری / جگرم آب شد و از تو نیامد خبری
عاشقانی که مدام ازفرجت میگفتند / عکسشان قاب شد و از تو نیامد خبری
الهی عیدی ما اذن ظهور مولایمان باشد
نثار گل رویشان 5 صلوات
منتظرحضورت هستم

قنبری سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 05:08 ب.ظ

با سلام
من قنبری هستم چند ماه هست مشغول نوشتن خاطرات شهید استاد نظری می باشم ... یه زحمتی واستون داشتم اگر امکان داره از دوستانی که در مورد این شهید خاطره ای دارن برام ایمیل کنید... بی نهایت ممنون می شم اگر این کارو واسم انجام بدید ...

باید بگم تا جایی که من اطلاع دارم و همسرم آقای خراسانی شنیدند یه کتاب خیلی کاملی در مورد این شهید بزرگوار تهیه شده که در حال چاپه و به زودی به بازار میاد انشالله
میخواید صبر کنید و بعد از رویت اون کتاب در مورد ادامه کارتون تصمیم گیری کنید
ظاهرا تدوینگر کتاب مذکور برای اون کتاب چند سال وقت گذاشتند

امینبرزی جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:00 ق.ظ

سلام نمیدونم چی شده امائ من به خودم افتخار میکنم که فامیلیم برزی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد