شهید فخرالدین مهدی برزی

نوشته ها و عکسهای باقیمانده از شهید و دوستان

شهید فخرالدین مهدی برزی

نوشته ها و عکسهای باقیمانده از شهید و دوستان

داداشی اخمو نباش! :)

یادمه پدر پدرم خدابیامرز که آقابزرگ صداش می کردیم همیشه می گفت:

«آقا! بخند تا دنیا به تو بخنده!»

حالا هم اگه فخرالدین پیشم بود و اینطوری اخم کرده بود، حتما مثل همیشه سر به سرش میذاشتم و بهش میگفتم:

داداشی!!! بخند تا دنیا به تو بخنده!

نظرات 3 + ارسال نظر
دانشگاه شهادت جمعه 24 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:50 ق.ظ http://daneshgahe-shahadat.blogfa.com

ممنون خواهرم
وقتی این عکسارو میبینم بیش از لحظه ی قبل دلتنگ شهید برزی میشم
کاش لحظاتی رو در کنارش تجربه میکرم
زیان دیده امثال من هستند که حتی شهدا رو درک نکردند
خدا شهیذان زنده رو برامون حفظ کنه ان شا الله
خدا قوت

انشالله که خداوند شهیدای زنده امون رو حفظ کنه و به ما توفیق قدردانی از زحماتشون رو بده
ممنون از لطفتون

حسین رحمانی جمعه 24 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:43 ب.ظ

سلام و با تشکر از زحماتتون
من مطالب وبلاگ رو دنبال می کنم
گویا نور آفتابی چیزی به چشم شهید عزیز افتاده که اخم کردند.
التماس دعا

سلام
ممنون. خوشحالم که مطالب رو دنبال می کنید
و مرسی به خاطر دلداریتون
میدونم داداشی هیچوقت اخمو نبود
داداشی هم میدونه که چقدر دوستش دارم که هنوز هم سر به سرش میذارم :)

امامی شنبه 25 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:33 ق.ظ

فخرالدین اخمو نبود ولی اگر عصبانی میشد خداییش من که جرات نداشتم حتی طرفش برم فکر میکنم اینجا هم به زور وایساده ازش عکس گرفتند معلومه از یه موضوعی ناراحته خدا کنه از دست من ناراحت نشده باشه/؟؟؟/

:)
اما من یادم نمیاد که هیچوقت اخم کرده باشه
حتی اگه هم از دست من شاکی می شد هیچوقت اخم نمیکرد بس که این داداشی مهربون بود!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد