شهید فخرالدین مهدی برزی

نوشته ها و عکسهای باقیمانده از شهید و دوستان

شهید فخرالدین مهدی برزی

نوشته ها و عکسهای باقیمانده از شهید و دوستان

طعم چای

از راست به چپ:

رجب قربانی، اکبر طیبی، خسرو تاجیک، حسین طوسی، ناصر رخ، علی شهبازی، علیپور، ؟، مجتبی صبوری، ؟، حسین اسداللهی، حاج کیانی، ؟، ؟، ؟

مکان: شیخ صله

زمان: قبل از پدافندی بیت المقدس 4

نظرات 4 + ارسال نظر
عشقستان اسماعیل چهارشنبه 22 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:35 ق.ظ

سلام
این عکس شهید نداره؟؟؟؟؟؟چه بامزه

خواهر جون
برای من هر کس که حتی یه ساعت تو جبهه بوده در حکم شهیده
تازه اسم همه رو هم که ننوشتم
از کجا میدونی اونایی که با علامت سوال مشخص شدن، شهید نشدن؟؟
:)

عشقستان اسماعیل چهارشنبه 22 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:13 ق.ظ

ببخشید
دههههههههههوا کردی الان؟؟؟؟

نه قربونت برم
این چه حرفیه؟ فقط نظرم رو گفتم. ببخشید اگه دعوا فرض شد :)
راستش خنده ام گرفت از دستت که اینقدر عاشق شهدایی و تو همه عکسا فقط دنبال شهید میگردی!

عشقستان اسماعیل چهارشنبه 22 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:14 ب.ظ

تمام دلخوشی من موقع قدم زدن تو شهر خواندن اسم شهدا تو ورودی کوچه ها و خیابوناست
یکی از شهدای چله (سید حسین فقیری ) همین جوری پیدا کردم
یادمه بچه بودم: یه روز از طرف مدرسه بردنمون تشییع جنازه شهدا
کلاس چهارم بودم
بعد رفتیم خونه شهید
برنامه که تموم شد. من از خانم معلممون پرسیدم: مامان شهید کدوم بود؟
وقتی نشانی داد برگشتم
رفتم بوسیدمش
یه بچه ی 9 ساله

ایشالله با شهدا مجشور شی عزیزم
و امیدوارم که بتونیم راهشون رو ادامه بدیم و یادشون رو زنده نگهداریم
کاش بتونیم ...

امامی چهارشنبه 22 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:46 ب.ظ

طعم چای داغ که واقعا می چسبه همراه با این همه ادم خوب که نمیدونی فرداش شهید میشن یا نه ولی همیشه به چشم یه شهید بهش نیگاه میکنی خیلی دلچسبه .اخ که چقدر دلم تنگ شده برای طعم اون چای داغ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد