شهید فخرالدین مهدی برزی

نوشته ها و عکسهای باقیمانده از شهید و دوستان

شهید فخرالدین مهدی برزی

نوشته ها و عکسهای باقیمانده از شهید و دوستان

کوزران


از راست به چپ:
ردیف بالا: ؟، اروج زاده، ؟، شهید خلیلی
ردیف پایین: احمد محمدی، ناصر رخ، ؟، امیربیک، ؟، ؟

نظرات 1 + ارسال نظر
امامی دوشنبه 13 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:04 ق.ظ

کوزران رو دوست دارم به خاطرایستادگیش..کوزران رو دوست دارم به خاطر بلندای قامتش .به خاطر وجود شهدای قشنگش که در دل این کوه به راز و نیاز پرداختند.کوزران رو دوست دارم به خاطریادگاریهای ماندگارش همین جانبازهای دوست داشتنی خودمون رو میگم.. کوزران رو دوست دارم به خاطر رزم شبانه های به یاد ماندنیش..به خاطر صبحگاههای با طراوتش..به خاطر حسینیه رویای اش..به خاطر چادرهای خانوادگی اش..به خاطر میهمانی های ساده اش..کوزران رو دوست دارم به خاطر همه خوبیهایش...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد