شهید فخرالدین مهدی برزی

نوشته ها و عکسهای باقیمانده از شهید و دوستان

شهید فخرالدین مهدی برزی

نوشته ها و عکسهای باقیمانده از شهید و دوستان

شهید اسدالله پازوکی


فرمانده گردان حمزه در سالهای 62 و 63
فرمانده آموزش نظامی لشگر حضرت رسول (ص)

نظرات 3 + ارسال نظر
امیرحسین پنج‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 04:57 ب.ظ http://KHODADADI2011.BLOGFA.COM

سلام ؛

خیلی ممنون بابت اون عکس ها ، راستی من یه وبلاگ دارم برای دایی خودم می زنم که البته هنوز هیچ کاریش رو نکردم و چند تا مطلب بیشتر نداره فعلاً در حال اسکن عکس ها هستم . ولی گفتم آدرسشو بهتون بدم . فعلاً خداحافظ WWW.shahid-khani.blogfa.com

سلام
خواهش می کنم. انجام وظیفه است آقا امیرحسین.
کار بسیار خوبی کردید که برای شهید حسن خانی وبلاگ زدید. براتون آرزوی توفیق روزافزون دارم.

خواهر شهید حسن خانی پنج‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 05:14 ب.ظ http://shahid-khani.blogfa.com

با سلام

با توجه به رفاقت و همسنگر بودن شهید حسن خانی با شهید حسن امیری فر و شهید احمد صابری خواهشمند است درصورت امکان آدرس وبلاگ شهید حسن خانی را در اختیار یادگاران شهدای مذکور قرار دهید.

با تشکر

سلام
به روی چشم

امامی شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 04:17 ب.ظ

سلام سردار.سلام فرمانده دلاور . سلام جانباز شهید وسلام وهزاران سلام وصلوات نثار روح بزرگت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد