شهید فخرالدین مهدی برزی

نوشته ها و عکسهای باقیمانده از شهید و دوستان

شهید فخرالدین مهدی برزی

نوشته ها و عکسهای باقیمانده از شهید و دوستان

خستگی پس از عملیات کربلای 1


از راست به چپ:
ردیف بالا: ؟، شهید خانی، ؟،؟، صالح حریریان، ؟، نقی پور، سلطانی
ردیف پائین: شهید خلیلی، شهید صابری، ؟، اروج زاده، ؟، سید سعید توفیقی،

نظرات 3 + ارسال نظر
دانشجو دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 06:18 ق.ظ

سلام
ممنون از شما برای تلاش در جهت یاد شهیدان
یاد شهید دلها غبار آلوده را احیا میکند
مطمئنا نگاه به چهره شهدا نیز ثواب دارد همانطور که نگاه به چهره عالم دینی ثواب دارد
التماس دعا

گلستانی دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:05 ب.ظ

ادم کیف میکنه وقتی این چهره های خاکی و خسته اما پر جنب و جوش و مصمم رو میبینه.اون نفر اخر از ردیف اول شهید سلطانی هست من با بچه های مخابرات خیلی شوخی میکردم و خیلی دوستشون داشتم یکی از همین دوست داشتنیها شهید سلطانی عزیز بود .یادمه وقتی حاج اقا کوثری فرمانده لشگر به من و صاحبقرانی تو اردوگاه اناهیتا ی کرمانشاه توی صبحگاه لشگر مدال افتخار بسیجی نمونه داد.وقتی مراسم تموم شد سلطانی که توی دسته مخابرات بود اومد جلو و جلوی همه بچه ها مدال رو از من گرفت و به شوخی و خنده کنان گفت چی چی رو تو بسیجی نمونه هستی این مدال حق منه و اونو از من گرفت و پیش خودش نگه داشت من که میدونستم اون اهل این حرفها نیست وبرای شوخی این کار رو کرد اما چقدر زیبا این اتفاق افتاد و حق به حقدار رسید اون واقعا نمونه شد و. من هم ..........................

احمد دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:47 ب.ظ

ردیف پایین : شهید خلیلی ُشهید صابری ُ ؟ ُ اروج زاده ُ ؟ ُ سید سعید توفیقی
ردیف بالا نفر چهارم صالح حریریان

یه دنیا تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد