شهید فخرالدین مهدی برزی

نوشته ها و عکسهای باقیمانده از شهید و دوستان

شهید فخرالدین مهدی برزی

نوشته ها و عکسهای باقیمانده از شهید و دوستان

گرمای ایمان


از راست به چپ:
؟، شهید تاجیک، شهید قاسم یاراحمد، حسین عباسی، ؟، ؟

نظرات 1 + ارسال نظر
گلستانی شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:06 ب.ظ

خدا رحمت کنه شهید یار احمد رو خیلی با صفا بود .وقتی من برای یه امر خیر اومدم مرخصی اون جای من انجام وظیفه میکرد .یه شب وقتی درخانه رو زدند ومن در رو باز کردم پشت در مهدی خراسانی و محمود برنا بودند اونا اون شب خبر شهادت قاسم رو به من دادند همون موقع یاد زهرا کوچولوش افتادم که وقتی توی جبهه با هم جمع میشدیم وصحبت میکردیم چه عشقی به زهرا خانومش داشت فکر میکنم زهرا خانم الان باید حدود 24 سالش باشه امیدوارم هر کجا هست خداوند نگهدارش باشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد