شهید فخرالدین مهدی برزی

نوشته ها و عکسهای باقیمانده از شهید و دوستان

شهید فخرالدین مهدی برزی

نوشته ها و عکسهای باقیمانده از شهید و دوستان

پایین ارتفاعات الاغلو

از راست به چپ:

کاظم بیگی - ؟ - شهید حاج ابوالحسن


نظرات 2 + ارسال نظر
گلستانی دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:38 ب.ظ

سلام دلم نیومد که از نحوه شهادت مظلومانه شهید ابوالحسن بگذرم .وقتی عملیات مرصاد شروع شد قرار شد پاکسازی داشته باشیم وهیچ اسیری نداشته باشیم عملیات شروع شد یک به یک اهداف و خودروهای منافقین رو منهدم میکردیم و جلو میرفتیم وسطهای ستون منهدم شده منافقین من و ابوالحسن با هم همراه شدیم وبرخورد کردیم به یه جیپ که مسلح به دوشکا بود یه منافق هم پشت اون ایستاده بود .نمیدونم چرا همون لحظه تیر اندازی نکردیم شاید دلمون سوخت به حال اون نامرد بهش گفتیم از ماشین پیاده شو چهره اش پر از شرارت بود از جیپ که می خواست پیاده بشه در یک لحظه دستش رو برد پشت ماشه تیر بار وشروع به شلیک کرد .وای خدای من اولین تیر به سر حاج ابولحسن خورد وهمان لحظه شهید شد تا اومدم بجنبم یه تیر هم به پای من اصابت کرد البته مستقیم نه بعد از برخورد با زمین لنگان لنگان خودم رو رسوندم پشت یه ماشین در همین لحظه فکر میکنم محسن فکور بود که با یه ار پی جی به حسابش رسید و بقیه عملیات که انشا الله به موقع تعریف خواهم کرد.

منوچهر حاج ابوالحسن پنج‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:46 ب.ظ

با درود بیکران به ارواح پاک شهیدان از غزوات بدر و اُحُد تا عملیّات مرصاد و ..............
و با عرص ادب و احترام به محضر دو برادر شهید مسعود و علیرضا حاج ابوالحسن که در عکس برادر کوچک تر علیرضا دیده می شود و در مرداد 1367 به لقاء الله شتافت و برادر بزرگتر ایشان مسعود در نوروز 1361 به شهادت رسید.
روحشان انشالله با حضرت سیّدالشهدا و اصحابشان قرین و همنشین گردد
و خداوند روح پدر بزرگوار ، عارف و سالک راستین کوی دوست مرحوم حاج محمّد حاج ابوالحسن را که چنین شهیدان بزرگواری را عاشقانه و با قلبی آرام تقدیم به حضرت حق نمود را نیز غریق رحمت نماید.
بار الها.......... ما را بیش از این مدیون خون شهیدانمان مگردان.......... آمین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد