شهید فخرالدین مهدی برزی

نوشته ها و عکسهای باقیمانده از شهید و دوستان

شهید فخرالدین مهدی برزی

نوشته ها و عکسهای باقیمانده از شهید و دوستان

فرصتها چون ابر می گذرند

پیامبر (ص):

فرصتها چنان ابر می گذرند. هیچ عبادتی چون فکر کردن نیست.

با کسی که از تو برید بپیوند و به کسی که به تو بد کرد نیکی کن.

هر گاه خردمندی خیرخواه تو را نصیحت کرد بپذیر.

نظرات 4 + ارسال نظر
صاحبقرانی شنبه 6 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 04:08 ب.ظ

امام جعفر صادق (ع) فرمودند

گذر عمر
جوانى (فرصت نیکو ) و (نسیم رحمت) است که باید به خوبى از آن بهره جست و با زیرکى , ذکاوت و تیز بینى آن نعمت خداداد را پاس که این فرصت, (ربودنى) و (رفتنى) است وضایع ساختن آن, چیزى جزغم, اندوه و پشیمانى را براى دوران پس ازآن به ارث نمى گذارد.
زندگى کوتاه است و راه کار دراز و فرصت زودگذر! تنها سرمایه گرانبهاى ما وقت است که بازگشتى ندارد, از این رو بزرگترین فن بهتر زیستن, بهره جستن از فرصتهاى بى نظیرى است که برما مى گذرد; این سخن امام صادق(ع) را باید جدى گرفت:

من انتظر عاجله الفرصه مواجله الاستقصإ سلبته الایام فرصته, لان من شإن الایام السلب و سبیل الزمن الفوت

به هرکس فرصتى دست دهد و او به انتظار بدست آوردن فرصت کامل آن را تإخیر اندازد، روزگار همان فرصت را نیز از او برباید، زیرا کار ایام، بردن است و روش زمان، از دست رفتن.
بیاد داداش عزیزم.................................

عشقستان اسماعیل یکشنبه 7 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 05:53 ق.ظ

سلام
و ناگهان چه قدر زود دیر می شود

عشقستان اسماعیل یکشنبه 7 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 05:55 ق.ظ

خیلی به این تذکر نیاز داشتم

امامی دوشنبه 15 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:16 ق.ظ

سلام خسته نباشید نمیدونم چرا ولی به این دست نوشته ها.عکسها وخاطرات قشنگ وابسته شدم شاید هر روز دو سه مرتبه این وبلاگ رو مرور میکنم تا شاید مطالب جدید تری رو بخونم فخرالدین واون دسته خاطرات زیادی رو برام به یادگار گذاشتند وقتی عکسهای مهدی خراسانی فرمانده شجاع.نترس.خوشگل وشر وشور گروهان .مهدی صاحبقرانی باصفا .محمود برنا باوفا.فخرالدین زیبا .اکبر طیبی معاون جدی ودرعین حال شوخ طبع گروهان و.........میبینم احساس شادی بهم دست میده وبا این یاد اوریها حداقل اینکه تا مدتی از شر شیطان در امانیم انشاءالله .اجازه بدین یک دست نوشته زیبااز فخرالدین براتون بنویسم.من یک قران جیبی زیبا دارم که فخرالدین در تاریخ ۱۳۶۶.۲.۱۲ در پادگان ولیعصر تهران از شخصی هدیه گرفته بود ودر اول این قران این مطلب رو ذکر کرده و.درتاریخ۱۳۶۶.۸.۱۹ روز میلاد حضرت رسول.ص. وحضرت امام صادق.ع.این قران نفیس رو به من هدیه کرده. مطالب قشنگی روی بعضی از صفحات این قران نوشته شده که من یکی از این دست نوشته های زیبا رو که خطاب به خود من است تقدیم میکنم. بسمه تعالی.الان به من گفتی داشتم این کتاب را میخواندم .کتاب سخن خدا.گفتم چیزی از ان برایم بخوان گفتی راستی؟؟ وسپس به دنبال مطلبی گشتی وگفتی هرکس دوستی رادوست بدارد اشتیاق به دیدار ورسیدن به او دارد.خدا هم میگوید ذکر من برای ذاکرین و بهشتم برای عبادت کنندگان من است و من هم ویزه دوستانم هستم .والسلام .انشاءالله خداوند کریم همه مارا عاقبت بخیر بگرداند.امین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد