شهید فخرالدین مهدی برزی

نوشته ها و عکسهای باقیمانده از شهید و دوستان

شهید فخرالدین مهدی برزی

نوشته ها و عکسهای باقیمانده از شهید و دوستان

اردوگاه کرخه


1. حسینیه گردان
2 و 3. محل چادرهای تدارکات
4 و 5. محل چادرهای گروهان دو
6 و 7. محل چادرهای گروهان سه
8. محل چادر تبلیغات
9. محل چادر کادر گردان
* محل برپایی چادرهای گروهان یک در عکس مشاهده نمی شود.

این اردوگاه محل استقرار دائمی نیروهای رزمنده قبل از تمامی عملیاتهایی بود که در منطقه جنوب و جبهه های میانی انجام می شد.

قطعا این محل از مقدس ترین مکانهایی است که روزی میزبان بهترین بندگان خدا روی زمین بوده و شاهد ارتباط مستقیم بندگان خدا با خود او ...

نظرات 1 + ارسال نظر
امامی شنبه 11 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:39 ق.ظ

عجب عکس قشنگی فقط حیف که محل چادرهای گروهان یک معلوم نیست اصلا گروهان یک همیشه مظلوم بوده.....وجب به وجب این اردوگاه شاهد مناجاتها و دلبریهای بچه های عاشق بوده من که فکر میکنم فرشته ها خیلی کیف میکردند وقتی از اون بالا این نقطه از زمین رو مشاهده میکردند وشاید هم حسودی میکردند که جرا جای اونا نیستند مطمءنااونا از اون بالا یه هاله نور میدیدند خوش به حال اون روزها

وقتی این عکس رو مهدی انتخاب کرد و بعد جای چادرها رو مشخص کرد، نمیدونم چرا دچار نوستالژی شدم و بعد فکر کردم حتما برای کسانی که اینجا بودن کلی خاطره رو زنده میکنه.
راستش من که کلی حسودی ام شد چه برسه به فرشته ها :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد