شهید فخرالدین مهدی برزی

نوشته ها و عکسهای باقیمانده از شهید و دوستان

شهید فخرالدین مهدی برزی

نوشته ها و عکسهای باقیمانده از شهید و دوستان

سنگر پیام رسانان توحید

؟، حسین پناهی، شهید سعید طالبی، جنتی
نظرات 3 + ارسال نظر
امامی دوشنبه 6 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:45 ب.ظ

نفر اول شهید شده ولی اسمش رو نمیدونم از اون زحمتکشهای تسلیحات گردان بود که رفیق فابریک اقای حسین پناهیه.

تشکر برادر

حسین جمعه 7 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:55 ب.ظ

من خواهرزاده شهید طالبی ام از زحمات شما سپاسگذارم من هم تعداد زیادی عکس از شهید و همرزمانش دارم در فکر این هستم که عکسها را در سایت قرار دهم انشاا...

سلام
ممنون از شما که به وبلاگ سر زدید. به مادر بزرگوارتون سلام برسونید. روح شهید طالبی عزیز شاد و راهشون مستدام.
منتظر دیدن عکسای خوبتون هستیم
موید باشید

حسین جمعه 13 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:27 ق.ظ

سلام
وبلاگ شهید طالبی رو همونطور که عرض کرده بودم با یاری خدا و برکت خون شهدا راه اندازی کردم گردان حمزه - شهید سعید طالبی
لطفا به همرزمان و رزمندگان گردان حمزه اطلاع رسانی کنید
از محبت شما هم تشکر می کنم

سلام
تبریک میگم
آدرس وبتون تو وب سایت گردان www.mehdibarzi.ir/gordanhamze اعلام شد.
خداوند نگهدارتون باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد