شهید فخرالدین مهدی برزی

نوشته ها و عکسهای باقیمانده از شهید و دوستان

شهید فخرالدین مهدی برزی

نوشته ها و عکسهای باقیمانده از شهید و دوستان

به یاد شهید جلال نعمتی


از راست به چپ:
ردیف اول از بالا: ؟، داداش فخرالدین، شهید غلامی، ؟، شهید گوگونانی
ردیف دوم: جعفری، شهید نعمتی، یمینی فر، شهید نبوی، مجتبی صبوری، حاجی باقر
ردیف سوم: تاجیک، ؟، ؟، وثوقیان، شهید تاج الدین، شهید اشرف
ردیف چهارم: بهارلو، حسین گلستانی، شهید رجایی، فائزی، نصرالله زاده، ؟

انتخاب عکس از برادر حسین گلستانی

نظرات 3 + ارسال نظر
داتشگاه شهادت دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:04 ق.ظ http://daneshgahe-shahadat.blogfa.com

سلام خواهر خوبم
از قدم های گرمتون ممنون
کربلا خیلی به یاد داداش برزی بودم
نیت شهیدم هم در اعتکاف داداشی بود
هر وقت خیلی دلتنگ میشم یا تو کار دنیا گیر میکنم وقتی کنار مزارش اون پایین میشینم حس میکنم همه غصه هام تموم میشه
با دعای داداش برزی بود که زائر دیار ارباب شدم ...
من وقتی هفده ساله بودم با شهید برزی آشنا شدم
و همیشه حس میکنم که با من هم سن هستند ...
خدا خیر بده شما رو وکسی رو که با عث شد با داداش آشنا بشم.
و از شما که میدونم برا داداشی خیلی عزیز هستید خواهش میکنم که از داداش بخواید برا عاقبت بخیری ما دعاکند و مارا شفاعت کند.
یا علی

خوش به حال فخرالدین که دوستان خوبی مثل شما داره
و خوش به حال ما که داداش خوب و مهربونی مثل فخرالدین داریم
انشالله که خدای مهربون عاقبت همه ما رو ختم به خیر کنه و بهمون کمک کنه که راه درست رو انتخاب کنیم و هرگز از اون منحرف نشیم
براتون آرزوی سعادت و سربلندی دارم

گلستانی دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:58 ق.ظ

سلام میخواستم اسامی بچه های دسته یک در عملیات بیت المقدس 2 رو که تعدادی از اونا توی عکس هستند رو اعلام کنم .قبلا از اون دوستان که در عکس حضور دارند ومن اسم شریفشون رو فراموش کردم عذر خواهی میکنم.........................ردیف اول از بالا: ؟ شهید برزی.شهید غلامی ؟ شهید گوگونانی....................ردیف دوم:جعفری.شهید نعمتی.یمینی فر.شهید نبوی.صبوری.حاجی باقر<داداش>...........ردیف سوم:تاجیک ؟ ؟ وثوقیان.شهید تاج الدین .شهید اشرف...........ردیف چهارم:بهارلو.گلستانی.شهید رجایی.فاءزی.اسدالله زاده.؟

ممنون
دست شما درد نکنه

احمد سه‌شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:27 ب.ظ

نصرااله زاده به جای اسدالله زاده اصلاح گردد

ممنون برادر
دست شما درد نکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد