شهید فخرالدین مهدی برزی

نوشته ها و عکسهای باقیمانده از شهید و دوستان

شهید فخرالدین مهدی برزی

نوشته ها و عکسهای باقیمانده از شهید و دوستان

شهید محمد علیان نژاد


شهید علیان نژاد یک ماه قبل از شهادت
(قبل از عملیات والفجر 8)

ارسال عکس از برادر ناصر ادیبی

نظرات 2 + ارسال نظر
امامی یکشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:43 ب.ظ

اینجا اردوگاه کارونه درست یک قدمی بهمنشیر که اخرین مقر بود برای عملیات والفجر هشت .اینجایی هم که محمد شیرین زبون وایساده .چرا؟؟؟ میگم شیرین زبون واسه اینکه محمد از اون سر زبونی های باحال بود که وقتی صحبت میکرد خیلی بامزه میشد.بگذریم اینجایی که محمد وایساده اکثر بچه های گردان عکس شهادت انداختند .همه با همین تیپ و ..................

علی اکبر علیان نژادی دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:51 ب.ظ http://foodna.ir

سلام ممنون از این عکس من برادر محمد هستم البته من 10 سال از محمد کوچکترم..... برام خاطره کوتاهی که تو نظرات بود جالب بود خیلی دوست دارم بدونم از اونوقتا ..... ممنون می شم بیشتر بدونم درباره اون خاطرات به ایمیل من ایمیل بزنید تا شماره تونو داشته باشم
خیلی خیلی ممنون
التماس دعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد