شهید فخرالدین مهدی برزی

نوشته ها و عکسهای باقیمانده از شهید و دوستان

شهید فخرالدین مهدی برزی

نوشته ها و عکسهای باقیمانده از شهید و دوستان

هر کس که او را طلب کند می یابد


حدیث قدسی:

من طلبنی وجدنی و من وجدنی عرفنی

و من عرفنی احبنی و من احبنی عشقنی

و من عشقنی عشقه


هر کس که مرا طلب کند می یابد و هر کس که مرا یافت می شناسد

و هر کس که مرا شناخت دوست میدارد و هر کس که مرا دوست داشت عاشقم می شود

و هر کس که عاشقم شد عاشقش می شوم

نظرات 1 + ارسال نظر
عشقستان اسماعیل سه‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 07:59 ق.ظ

سلام
خدا این لبخند را قاب کرد است
خدا خیلی خوش سلیقه است
خدا خیلی چیز های دیگر را هم قاب میکند هر روز
برایاینکه ما بهتر ببینیم
خدا مهر دوست داران شهدا به هم را هم قاب میکند
خدا دوست دارد مومنان به هم مهر بورزند
دوستت دارم هواااااااااااااااااااااااااار تا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد